Yesterday

Godmorgon på er! :)
Igår så var jag med Sandra och red på Bobacken! Det ligger påväg mot Norrtälje (från hemma hos mig tar det ca 20-25 minuter att åka dit). Först kom Sandra och hennes mamma vid 11.15 och hämtade mig. Vi skulle vara där 11.45 ;). När vi var framme fick vi reda på vilka vi skulle få. Jag fick en häst som hette Lilla G (Lilla Gumman). 
Hon var jättegullig, helt prickig som Lilla Gubben, hahah ;). Vi gjorde iordning hästarna och WALLA sen skulle vi rida. Det var inte alls kul, hatade det. Inte hästen, kanske inte det vi gjorde men LÄRAREN!! Ush hon heter Sandra och jag tyckte hon var hemsk mot mig. Hon gjorde så att jag kände mig dålig. nej ush! hade tänkt börja där men nej, H-O-N  V-A-R  H-EM-S-K !! Då för jag nöja mig med ridningen på Skånsta, om inte ens det? 
Aja har lagt upp ett litet schema idag nu innan veckan börjar. Äta frukost, städa rum, borsta tänder och göra läxor. Efter det kanske jag tar en dusch, får se! Sen kanske jag ska till Täby and buy something ;). förresten pappas jobbar kompis hade hittat ett busskort och ringt numret på det. De hade sagt att de inte ville ha det så pappa fick det. Han hade kollat upp om man kunde åka på det och det var vardags kort så att man kunde åka på vardagar fram till 7 och sen på helger också, och det var fram till Jul! Så eftersom pappa och ingrid redan har busskort fick jag det! :D Nice va??
xoxo Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0