Privatlektion :)

 
Idag blev det bestämt :) Jag och Alicia ska ta en privatlektion i hoppning! Förhoppningsvis nästa vecka :)
Det ska bli grymt kul!
 
Imorgon är det skola igen då :( Hade studiedag, så himla gött.
Åkte till stallet kvart över 9, hjälpte till, fixa Pica, borsta Salea! Ingen Pica imorgon :( Skönt men ändå inte! Nu har jag ont i benen, jag får det när jag går mycket! Hehe och det har jag gjort idag......
 
Jag längtar som in i h*elvete till nästa sommar, Gud vad kul det ska bli :D RIDLÄGER! klockaregården är för f'n bäst! Saknar allt ihopa, Rufus, alla grymma kompisar, ALLT! långt kvar men ändå :/
 

IMORGON:
 
♥Skola
 
♥Stallet
 
♥Hem
 
♥Sova
 

Längtar tills jag får rida dig älskling <3 Jäklar vad kul det ska bli :D Längesen nu <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0