New in tha...

Idag var jag och familia på Frölunda torg och jag köpte lite stuff! Bilder kommer kanske imorrn...
Nej men det var kul! Haha alltid kul och shoppa, eller??
 
Tomorrow tomorrow i love u tomorrow....
IMORGON KOMMER ESMIE och jag längtar som f'an! Bästa du jag har saknat dig sjukt mycket och det ska bli grymt att ha dig här över helgen <3 LOVEU <3 Gud vad det ska bli kul. Kanske ska jag åka och pyssla om Lukas imorgon med Esmie, om mamma går med på att köra såklart ;) Annars blir det skötarmöte på Råda och mys med É <3

btw ny tröja på! En rolig sak på G! Ska inte berätta för mycket innan det är 100%, man kan säga att det är ungefär 95% säkert nu :) Men det är kul!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0