Hola :D

Nu kom jag hem från skolan för ett tag sen, jobbig skoldag var det! Fast vi fick gå en kvart tidigare från slöjden. 
Nu ska jag typ lata mig hela dan. Det är faktiskt lite skönt med en stallfri dag. Imorgon ska jag ju rida och om jag inte kollade fel ska vi hoppa :) Brio, Atlas eller Fabienne vill jag ha ;) Grymma på hoppning är dem ju! Jag ska också sköta Pica imorgon, ägaren har teorin 4-5 så då ska jag fixa lite. Haha blir lite tajt nu på torsdagar men det ordnar sig :D Såhär ser min tidsplan ut imorgon i stallet:
 
kommer 15.00 och byter om till ca 15.10
borstar Salea 15.10 - ca 15.40
borstar hästen jag ska rida 15.40 - ca 15.55
fixar Pica 15.55 - 16.40 (om inte hästen jag ska rida redan är nere, då 16.55)
Jag tror att jag kommer fixa det ;) Annars gör jag det mesta med Pica, alltså kanske inte borstar superlänge eller så!
 

KAN NI INTE TIPSA OSS OM SAKER NI VILL SE MER AV PÅ BLOGGEN!? DET SKULLE VARA SUPER OM VI FICK REDA PÅ VAD NI GILLAR OCH SE M.M!
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0