Ge mig mitt hår tillbaks!


Hej Allessammans!
Det blir så himla uttjatat att jag ska blogga varje dag osv. När jag liksom inte kommer på nåt så blir det bara tråk. Därför bloggar jag inte jämt. Men vem säger att det behöver va jämt?? Ingen så bloggar när jag kommer på nåt. <3

Va tvungen att lägga ut de här 2 bilderna. De här 2 gångerna har varit de klippningarna där jag har blivit som nöjdats. Längden=PERFEKT Mitt hår är kort nu. Passar inte i kort, hatar det. Men som jag tänker åt allt: Y.O.L.O liksom inte för att you only live once är nåt jag måste uppleva att jag klipper mig kort, men..alltså ville se om jag passade i lite kortare för jag var trött på mitt hår! Men fine. det blev sämst men vem bryr sig? det växer ut ju! Skillnaden om jag hade tonat mitt hår som jag hade tänkt var att jag skulle ågrat mig och då hade jag fått ha kvar det hur fult det än va. Jag har typ den färgen alla vill få, blond, blondare, blondast. Så tona gör jag aldrig! eller inte än iaf ;)....
 
Jag får försöka nu att trivas i denna längd nu för det kanske är sista gången jag har så här kort hår...who knows??....

Godnatt btw.....
xoxo Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0