Nu vill jag börja blogga igen :)

Hehe, det blev en liten oförberedd bloggpaus där ;) Men nu har jag fått tillbaka suget! Jag får se hur länge jag kan hålla det uppe! 
 
Yesterday:
 
Jag och mamma åkte in till en ridaffär inne i stan, jag köpte en väst och ett par vintervantar!
Sen åkte vi vidare till Kållered och jag köpte en vinterjacka, vi passade även på att gå in till HÖÖKS. Planen var att jag skulle köpa ett par ridstövlar eller chaps, men jag kom ut med ett par vintersockar ;) Vi åt och sen åkte vi till Lukas.
 
Allt gick PISS där. Jag skulle rida men fyfan vad han var jobbig, han vägrade stå still när jag skulle hoppa upp. Sen sparkade han när jag försökte, antagligen hade han lite ont. Istället gick jag en promenad och då skötte han sig.
 
Men jag känner nu att Lukas är för liten och att jag nästan aldrig kan rida ändå :( Han är ju alltid skadat typ! Men jag älskar honom ändå och det skulle kännas tomt att lämna honom! <3 Jag ska iaf inte sluta förens jag har hittat en ny :)
 
Därför söker jag en ny medryttarponny i närheten, så jag kan ta mig dit själv. C eller D ponny då!
 

Jag älskar dig av hela mitt hjärta, men det här håller inte längre <3 <3 <3 <3 
 
I början var allt så bra <3 Men jag har utvecklats så himla mycket på dig och jag vill verkligen inte sluta <3 eller vill jag? <3
 
Du är finast <3
 
<3
 
//Agnes
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0