Alla bilder från Allingsås! :D

Nu kommer ALLA BILDER från Allingsås! Hope U like it :)
Bussresan:
Ea, Jenny & Emma. 
Julia, Kristin, Ea, Jenny & Emma.
Jag tror Jenny såg en snygg kille.? hmm ;)
Jag & Ea! :D
Vi är så coola! :P
Lite ego sådär 
Jenny ser du många snygga killar idag? ;)
Coolish Emma 
J-A-G  V-A-R  I  P-A-R-A-D-I-S-E-T !
"Min kudde, min One Directon kudde!" Jennys replik.
Trökigt på bussen....
Äntligen Framme:
Såhär såg det ut! Det var helt renoverat, så det var skitnajs! :)
Gulligt va? ;)
Dag 2:
Väldigt pigga tjejer...
Mycket piggare nu: 
hahaha
Påväg mot kyrkan:
Hela våran kör xd <3
Kyrkan där vi uppträdde! :)
Litet fik :*
Allingsås Centrum:
Provat mössor! :)
Fick ta en idolbild med min idol, Nalle Puh! </3 MISS
Så ful (skämtbild) 
Universeum:
hahah vad kul det va att hänga i den där!! 
grön groda
FET ÅL EUUU
Spindel
Maneter
Nemo-akvariumet!
Ödla
Moi and Emma
Nån sjöborre!
Padd-hög
Fiskar
Ormar :o
 
Hahah tog bild när de åkte up i Atmos Fear! xp 
Hemresan: 
Packar!
Hela kören: Matilda, (rosa jacka) Matilda (lysande linne, randigt) , Jenny (grå cardigan) , Kristin (blå jacka) , Julia (bakom Jenny) , Ea (brevid Julia), Veronika (bredvid Ea) , Emma (bredvid Veronika) och Malin båls och svartrandig tröja). 
Vi stannade på MAX när vi åkte hem! 
Det var hela resan! 
xoxox Lovisa :*


 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0