5 störande saker

Hola tha blogg! Efter som jag typ e skum så skriver jag DETHÄR ->
1. När jag kollar på tv måste alltid volymen vara på ett jämt-tal, eller med ett tal med 5 i sig! Om jag ser att volymen är på t ex 11 så stör jag mig så mycket på det att jag måste ändra direkt! Hahah se hur lätt jag stör mig på saker! ;)

2. När jag duschar måste jag alltid då och då ta ner vatten saken för att få vatten på båda händerna! Sen fortsätter jag duscha, men sen efter ett tag måste jag Göra samma sak igen! Låter skumt, I KNOW ;).

3. Jag stör mig otroligt mycket på tjejer som har kort hår och drar fram håret! Så fult! Det pinsamma i det här sammanhanget är att jag typ gör det själv! xd...fast det är bara för att jag har haft långt hår inna. Och gjort så.... ....

4. När jag dukar måste jag ALLTID (om jag harolika storlekar på glas, bestick osv) måste jag ställa de största glasen till pappa, mamma... (i ålders ordning) hahah ni ba: Okeeej ...

5. Jag H-A-T-A-R att redovisa!! Asså serri, det värsta som har hänt mig! :o fast jag står står framför 2 tjejer i min klass så blir jag helt himla röd i fejset :s...dock kan jag sjunga framför folk utan att bli röd, men det verkar ju va en helt annan grej...;)

Se hur störda och vanliga saker jag stör mig på(till en vill del)?
xoxo Lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0