Lovisa

Hej! Det är jag som är Lovisa. Orkar inte skriva värsta långa inlägget men här kommer lite om mig...
Jag har bott i Italien i 6 år, halva mitt liv. Flyttade dit när jag va typ 2 och flytta tbx när jag va 8. Sen började jag i svensk skola i sverige i en årskurs hörgre än mig och sen har det bara flytit på kan man säga!
Annars då?
Jag älskar att sjunga, dansa och rida! + spelar jag piano på fritiden!
Nu bor jag förresten i Åkersberga och går i en skola som heter Prolympia..
Inte mycket mer att säga!
I den här bloggen kommer jag inte skriva så ofta-bara när jag har lust så allt kommer komma innan bloggen till 100%. Ja det va typ allt så.... LET'S GO! nää, skämta men aja xd....hehe
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0