Imorgon......

.... får jag en ny mobil :) HTC desire C! Och jag vet att den inte är den bästa men om jag skulle få en bättre skulle jag betala typ hälften, istället sparar jag till ett par ridstövlar! Frågan är bara hur dem ska få plats i skåpet :/
Många av mina stallkompisar har sånna och dem HISSAR stövlarna! Vad tycker nu om dem? Hiss/Diss
Soft dag i skolan idag. började 8.10 slutade 13.25 :) Vi hade typ TTM då vi läste, matte, svenska och no :) Haha våran mattelärare är inte den bästa, han kommer från Chile och pratar väldigt otydligt, han säger t.ex kuadrat, multiplikathuion!

Dagens facelook ;)



Kommentarer
Postat av: looooovisa<3

kolla mailen :)

2012-08-29 @ 06:15:05
URL: http://lovisaholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0