Girlpower

YEAHH...nej men hah, bra rubrik? :o
Hej förresten! :*
Idag har jag varit med Emma! Vi har haft väldigt kul!
Imorse på morgonen var jag och Ingrid ute och sprang 5:an i hacksta ! Gick inte helt OK för mig, för sista kilometern så fick jag värsta jobbiga krampen i magen (håll) och höll typ på o dö xp. Klarade iallafall att springa hela och det är jag otroligt nöjd med!! Har bara sprungit 5:an 3 gånger innan så är väldigt nöjd...annars har jag bara sprungit 2,5:an så ja..
Iaf sen så åkte vi till centrum och köpte den nya marabou chokladen=vit choklad. Tumme upp för den. Sen åt jag lunch och sen träffade jag Emma  utanför hennes hus. Först åkte vi till fiskatorpet och badade och det var skitkul, hahah? Sen åkte vi till mig och började spela in en parodi av: Barbie girl men kom inte så långt för Emmas batteri tog slut, suck* :(.
Aja sen har vi typ hoppat studsmatta med mina broshor och deras friend osååå och nu i slutet försökte Emma göra en cool sminkning men det bli sämst nejdå! ;)
Och nu sitter jag här iallafall, snart blire middag antar jag...vi hörs! :)
xoxo Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0