Det är såhär det kommer att vara....

jaa, som ni har märk har jag inte bloggat så mycket, men det kommer att vara så ;)
Igår var iallafall första ridlektionen och jag red Sissi, en shettis med en pytteliten sadel, mina knän var liksåm utanför :/ Kände på mig att det skulle gå PISS! Vi red ut en sväng med lite trav i början. Sissi var spänd och verkigen på tårna. Första traven fick jag hålla in henne skit mycket. Lite sidohopp blev det oxå första traven. Sen kom vi ut på en annan "trav väg" och efter typ andra steger bockade hon. Sadeln var så liten så jag kunde inte sitta kvar. Trillade över hennes huvud och skrapade upp lite på armen. AJA så kan det gå. 91 GÅNGER KVAR!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0