Bara för jag lova✌

Hej! Jag lovade ju att berätta lite om dagen om jag hann så gör väl det.
Gick upp typ 8 imorse för jag och min familj (inte syrran) skulle åka och kolla när Ale (min lillbrorsan) spelade fotbolls match Lidingö! Självklart vann hans lag✌Yeyy'
Sen så åkte vi in till Naturhistoriska riksmuseet! Där träffade vi våra "skidkompisar" och åt lunch med dem där! :) Jag åt kycklingspett med klyftpotatis och beanässås till, sjukt gott!-favorit rätt!!!! Sen bästamde vi oss för att gå på Cosmonova och det var skitcoolt! Har aldrig varit på det förut, men asså det var skithäftigt, det kändes som man var en del av filmen, haha. Efter Cosmonova åt vi fika. Jag tog nån pannacotta som var helt OK, fast mättande! ;) Sen åkte vi hem och åt middag varma mackor :P det var typ min dag! :) BTW har hunnit städa mitt rum nu ikväll, stolt ;) heh...
Annars har jag kollat på solsidan nu ikväll! Tumme upp!! :D älskar det!+att det var ett av mina favoritavsnitt ikväll!
Nu vill jag gå och lägga mig tidigt för en gångs skull så GODNATT! :*
xoxo Lovisa
Cosmonova 👆

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0